Καλημέρα κορίτσια,

βροχερός καιρός έξω,φθινοπωρίνος.Καιρός που μας οδηγεί στα σκαλοπάτια του χειμώνα.Πριν λίγες μέρες γιορτάσαμε την 28η Οκτωβρίου.Εμείς την γιορτάσαμε στο χωριό του άντρα μου και παρακολουθήσαμε τις εορταστικές εκδηλώσεις εκεί.Τόσα χρόνια έχω παρακολουθήσει παρελάσεις και γιορτές για τις ιστορικές επετείους τόσο στην Αθήνα όσο και στην Σαλαμίνα.Πάντα κάτι μου έλειπε, πάντα θεωρούσα ότι κάτι δεν γίνεται σωστά.Και να που παρακολουθώ παρέλαση και σε ένα χωριό έξω από την Πάτρα.Και εκεί πάλι το ίδιο.Τα παιδιά βαριεστημένα απλά περπατούσαν, ούτε βήμα, ούτε στηχιση, ούτε παλμός, ούτε τίποτε.Γιατί αυτό;Γιατί δεν προσπαθούν να μάθουν στα παιδιά τί είναι η 28η Οκτωβρίου ή η 25η Μαρτίου.Το πραγματικό νόημα αυτών των επετείων.Οι γείτονες μας απέναντι πορώνουν τα παιδιά από μικρά, ούτε αυτό είναι σωστό αλλά ούτε και το χάλι το δικό μας.Πάνε στην παρέλαση όχι για να τελέσουν τιμή σε αυτούς που τους χάρισαν την ελευθερία τους αλλά για να κάνουν μόστρα, φούστες που πιο κοντές δεν  μπορούν να γίνουν,ατσαλωσίνη και τεμπελιά, κάνουν αγγαρεία και μόνο αγγαρεία.Που είναι οι γονείς να μάθουν στα παιδιά τί είναι αυτή η μέρα,που είναι οι δάσκαλοι να τους διδάξουν;Σιγά σιγά χανόμαστε.Εμείς που δώσαμε τα φώτα σε όλο τον κόσμο δεν θα είμαστε τίποτα,θα χαθούμε.Μας αφαιρούν τα πάντα οι ξενοι αλλά αφαιρουμε και εμείς αυτά που μας ανήκουν.Ξεχνάμε το παρελθόν μας και χωρίς αυτό δεν υπάρχει ούτε μέλλον ούτε τίποτα.Κάθε φορά που παρακολουθώ τέτοιες εκδηλώσεις φεύγω από αυτές πάντα με μία πίκρα,με μία στεναχώρια.Κρίμα...

Αλλα αρκετά σας ζάλισα οπότε ας αλλάξουμε  κλίμα.1η μέρα του τελευταίου μήνα του φθινοπώρου σήμερα και καλό μήνα να έχουμε με Υγεία.Και μίας και έξω βρέχει ας ασχοληθούμε  λίγο με το πλέξιμο.Σας δείχνω μία δαντέλα - ατραντέ που έκανε μία φίλη της μαμάς μου.Εμείς το έχουμε ενώσει με μπόλια μεταξωτή και έχουμε φτιάξει ένα υπέροχο σετ τραπεζιού(βλακεία μου μόνο που δεν το τράβηξα φωτογραφία όλο το σεμέν αλλά έβγαλα μόνο τις δαντέλες).



Σχόλια

  1. Καλό μήνα και καλό χειμώνα!!!!Και εδώ κρύωσε ο καιρός...Πολύ όμορφα πλέκεις..εύχομαι κάποια στιγμή να μάθω και εγώ!!!Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Vraiment très joli ! Et surtout assez compliqué !
    Bonne journée.
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ όμορφο κομμάτι. Κάτι ανάλογο μου έχει φτιάξει η γιαγια μου. Α, κ καλό μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς το νόημα της παρέλασης δεν περνάει στα σημερινά παιδιά.
    Η δαντέλα πολύ όμορφη και αρκετά εύκολη. Στη δεύτερη φωτογραφία φαίνεται λίγο από το φλοξάκι του υφαντού σου. Μπορείς να προσθέσεις περισσότερες φωτογραφίες στο τέλος της ανάρτησης (Αναρτήσεις-Επεξεργασία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα να έχουμε! τι όμορφη δαντέλα!δεν την καταλαβαίνω πολύ καλά αλλά είναι υπεροχη και ξεχωριστή...ασυνήθιστη...Πολλά φιλιά... Συμφωνώ μαζί σου με τα περί παρέλασης αλλά μη φοβάσαι. Όσο υπάρχουν μάνες σαν εσένα κι εμένα που ξέρουμε τι είναι πατρίδα και αγώνας και ξέρουμε τι να πούμε στα παιδιά μας όλα θα πάνε καλά...Ο Θεός δεν θα αφήσει...εμείς να κάνουμε το χρέος μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα !!!Πολύ όμορφη η δαντέλα!!!!Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα λόγια σου είναι η πραγματικότητα...Ξέρεις όμως κάτι γλυκιά μου; Εμείς οι ίδιες/ίδιοι (οι γονείς) φταίμε πρώτα απ'όλα και δευτερευόντως οι παραέξω...Δε μιλάμε στα παιδιά μας όσο θα'πρεπε! Δεν τα παροτρύνουμε να "μάθουν" την αλήθεια της ιστορίας μας! Όλη μέρα είναι τα παιδιά μπροστά από τους υπολογιστές, γιατί να μην κοιτάξουν και κάτι άλλο εκτός από τα παιχνίδια τους; Εικόνες άπειρες στο διαδίκτυο και άλλα τόσα γραπτά! Πολλά ντοκιμαντέρ και στην τηλεόραση...Ας γίνει η αρχή μέσα από τα σπίτια μας αντί να μελαγχολούμε μέσα στην αδυναμία της χώρας μας να ξυπνήσει το εθνικό αίσθημα στα παιδιά μας!!!
    Την δανδέλα σου την έχω σε σεμέν! Την είχε φτιάξει η πολυαγαπημένη μου πεθερά και έτσι όταν την είδα μου τη θύμισε! Στολίζει υπέροχα με το επιβλητικό της σχέδιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....