Τα πασχαλινά κουλουράκια της γιαγιάς

Φίλες μου αγαπημένες,

όπως κάθε Πάσχα έτσι και φέτος το σπίτι μοσχομύρισε αρώματα από τις πασχαλινές δημιουργίες μου, δηλαδή τα κουλουράκια μου και τα τσουρεκάκια μου.Κουλουράκια που η συνταγή τους είναι από την γιαγιά μου και έτσι όπως και κάθε χρόνο τα φτιάχνω και μαζί με τις όμορφες και μοσχοβολιστές αναμνήσεις μου από την Σαλαμίνα που τα φτιάχναμε με την γιαγιά και την θεία μου και τον συναγωνισμό στον φούρνο της γειτονίας που μαζεύονταν οι λαμαρίνες με τα κουλουράκια της κάθε νοικοκυράς προσπαθώ να φτιάξω αναμνήσεις και στα δικά μου παιδιά.Αναμνήσεις που θα τους γυρνούν στα περασμένα και εκεί θα βρίσκουν την παιδική τους αθωότητα που δυστυχώς μεγαλώνοντας την χάνουμε.

Η συνταγή λοιπόν είναι η εξής:

1 κιλό βούτυρο ΦΥΤΙΝΗ
1 ποτήρι γάλα
6 αυγά
1 κουταλιά της σούπας αμμωνία
1 1/2 ποτήρι ζάχαρη
2 βανίλιες
αλεύρι για όλες τις χρήσεις όσο πάρει.

Τα υλικά θα πρέπει να είναι σε θερμοκρασία δωματίου.Ανακατεύουμε όλα τα υλικά εκτός από το αλεύρι ,μέχρι εδώ μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και το μιξερ.Μετά όμως προσθέτουμε λίγο λίγο το αλεύρι οπότε εκεί πρέπει να βάλουμε τα χεράκια μας έτσι ώστε να πετύχουμε μία ζύμη μαλακή και εύπλαστη.Κάνουμε κουλούρες και πλεξίδες και ψήνουμε στους 190 βαθμούς για 20 λεπτά αφού πρώτα τα αλείψουμε με χτυπημένο αυγουλάκι.


Τσουρέκια στην οικογένεια ποτέ δεν είχαμε προσπαθήσει έτσι ποτέ δεν είχα συνταγή από γιαγιά,θεία ή μαμά.Όταν όμως παντρεύτηκα με έτρωγε να φτιάξω δικά μου τσουρέκια έτσι μετά από πολλές προσπάθειες και πολλές διαφορετικές συνταγές έχω καταλήξει σε αυτήν εδώ που και εύκολη είναι και νόστιμη και διατηρούνται για αρκετές μέρες μαλακά τα τσουρέκια.

http://www.tastefull.gr/ta-tsourekia-apokaliptoun-ta-mistika-tous/

Ελπίζω να δοκιμάσετε τις συνταγές μου και να έχετε επιτυχία σε ότι και αν φτιάξετε.

Να έχουμε ένα Καλό Πάσχα και μια Καλή Ανάσταση!!!

Φιλιά

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....